یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۲۳:۰۹

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش:
آوازه ارتش، در تاریخ پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ثبت شد

باشگاه خبری فراساحل: جانشین منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: حضور مقتدر ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس چنان درسی به دشمن بعثی داده که نام و آوازه ارتش برای همیشه در تاریخ پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ثبت شد. امیر دریادار دوم بابک امینی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ‌29 فروردین ماه یادآور رشادت، دلیری و جان برکفی نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کردند.


وی اضافه کرد: نیروهای جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف همواره پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه از خودگذشتگی و فداکاری درخشان و افتخارآمیز است. دریادار دوم امینی گفت:‌ نیروی دریایی راهبردی ارتش در همان روزهای آغازین جنگ فعالیت‌های دشمن و تحرکات آن را مورد توجه قرار داد و با اجرای ماموریت و گشت‌های شناسایی ضربات مهلکی به دشمن بعثی وارد کرد. وی افتخارات، نیروی دریایی و نیروی هوایی ارتش و پدافند در هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: ارتشیان در هشت سال دفاع مقدس چنان درسی به دشمن متجاوز دادند که نام ارتشیان غیور و مقاوم در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به عنوان قدرتمندترین ارتش ثبت است.


این مسئول نابودی و محبوس کردن نیروی دریایی دشمن در بنادر ام القصر، بصره و فاو، انهدام سکوهای نفتی البکر و الامیه، قطع ارتباط دریایی دشمن، جلوگیری از صدور نفت عراق از سکوهای البکر و الامیه از اقدامات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است. جانشین منطقه دوم نیروی دریایی ارتش تصریح کرد:‌ به دنبال ضربات نیروهای مسلح به دشمن، آمریکا متوجه سقوط صدام شده و به طور مستقیم وارد جنگ شد و در 29 فروردین 67 به دنبال حمله‌های ناوهای آمریکایی به سکوهای نفتی ایران، اقتدار ناوشکن سهند، سبلان به درگیری با آمریکا پرداختند و رشادت‌های فراوانی از خود نشان دادند. دریادار امینی با اشاره به توانمندی بالای صف و ستاد ارتش و نیروهای مسلح در استان بوشهر گفت: اکنون نیروهای مسلح در استان بوشهر با داشتن توانمندی بالا نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات پیشرفته و بروز در اوج قدرت و اقتدار هستند.



  کد خبر : 1482
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :